Wouter Sibon (20) trekt de handschoenen weer aan!

Emmen - 18 juni 2024

We zijn als Bestuur van WKE’16 blij om te kunnen melden dat Wouter Sibon (20) besloten heeft de handschoenen weer aan te trekken en dat gaat doen voor WKE’16.

Wouter is vanwege blessureleed een tijdje uit de running geweest maar heeft er zin in om weer te beginnen. Wouter is zijn keeperscarrière ooit bij fc Ter Apel begonnen waar die uiteindelijk werd opgepikt door fc Emmen. Bij WKE’16 wordt die herenigd met meerdere spelers waar die in het verleden bij fc Emmen mee heeft samen gespeeld.

Wouter heeft inmiddels al een paar keer mee getraind met de 1e selectie van WKE’16 waar die komend seizoen dan ook deel van gaat uitmaken.

We denken met Wouter een zeer talentvolle keeper aan de selectie te hebben toegevoegd en wensen hem dan ook heel veel succes en plezier bij onze mooie club.

wouter_sibon