WKE’16 bezig met grote werkzaamheden

We zitten niet stil

Emmen - 16 oktober 2023

De afgelopen weken is er een start gemaakt met het vervangen van ons hoofdveld, we hopen dat deze voor de wedstrijd thuis tegen SVBO volledig bespeelbaar is.

Daarnaast gaan we ons score bord verplaatsten van de hoek naar boven het omroep hokje en deze wordt voorzien van nieuwe bestickering.

In dezelfde periode werken we ook aan een nieuwe opslagplaats voor de doelen zodat alles er straks weer spik en span bij ligt.

De komende weken zal er worden gespeeld en getraind op het 2e voetbalveld, deze is voorzien van noodverlichting. Aangezien het hier noodverlichting betreft zal het wellicht niet optimaal zijn maar voldoende om ons voorlopig te kunnen redden.

We kunnen niet vaak genoeg herhalen dat er met groot materieel gewerkt wordt, let dus goed op uw kinderen en laat ze niet zonder toezicht spelen bij de vereniging.

werkzaamheden_wke