Slagveer naar WKE’16!

Emmen - 20 maart 2023

Een bekende naam uit de voetbalwereld maakt de overstap naar WKE’16!

Niet Luciano Slagveer maar zijn jongere broer Revelino Slagveer (19 jaar) zal komend seizoen onze 1e selectie komen versterken.

Revelino komt uit een voetbalfamilie en zoals de meeste voetballiefhebbers uit de regio wel weten heeft broer Luciano het tot prof geschopt. Revelino’s andere broer Fernando heeft al eens een aantal seizoenen bij WKE’16 gespeeld en is dus een bekende binnen de club.

Nu is het dus de beurt aan Revelino, die in de jeugd bij vv Nieuw Buinen is begonnen en via vv Emmen, FC Emmen uiteindelijk bij FC Groningen terecht is gekomen. Momenteel speelt hij weer bij vv Emmen en zal dus komend seizoen zijn opwachting bij WKE’16 gaan maken.

Revelino is een talentvolle middenvelder die volgens de technische commissie veel potentie heeft. We verheugen ons dan ook op zijn komst en wensen hem alvast heel veel succes en plezier toe bij onze mooie vereniging.